Naik Seri Wajah Pengantin Seawal 5 Hari

Sekarang ni dah bulan September. Tengah bulan nanti dah mula dah cuti sekolah. Maka bermulalah kembali hujung minggu yang sibuk dan makan nasi minyak free adik kakak yang nak kahwin.

Tapi pasti ramai yang risau tengok muka yang masih kusam lagi sebelum majlis meraikan raja sehari ni kan? Ingin naikkan seri wajah dalam masa yang cepat dan singkat? Serta selamat?

Kalau dulu masa saya nak kawen, berhabis duit pergi spa, minum air kunyit bagai, nak bagi muka berseri. Nenek siap bagi mandi pengantin lagi. Bagi naik seri. Nak kawen ni… Lucu pun ada rasa. Alhamdulillah, semua berjalan lancar. Tapi kenangan minum air kunyit pahit tu memang kekal lah kat kepala. Kalau lah ada cra lagi senang kan bagus?

Apa Hebatnya Shaklee Collagen Powder Ni?

Sekarang, dah tak sesusah zaman saya dahulu (walaupun kunyit tu memangan bagus). Masa terlalu singkat dah? Apa kata cuba Collagen Powder Shaklee ni. 

Collagen Powder Shaklee merupakan kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen. Ia diperbuat daripada sisik ikan merah, dan mengandungi 4000mg kolagen sisik ikan merah. Dari segi berat kolagen ini, ia amat ringan dan mudah diserap oleh badan dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis.

Berapa Cepat Hasil Akan Nampak?

Yang ini, saya sendiri dah cuba. Insyaallah, dengan izin Allah, perubahan pada wajah anda akan nampak seawal pengambilan 5 sachet collagen powder. 5 sachet collagen powder ni adalah pengambilan 5 hari. Jadi kalau seminggu lagi nak kawen, jangan risau, masih ada masa lagi. Wajah nampak lebih berseri-seri dan tidak lagi kusam.

Manfaat Lain Untuk Bakal Pengantin

Selain perubahan wajah yang kusam kepada wajah yang berseri, collagen powder ini juga amat membantu:

  • menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula rambut 
  • Menguatkan kuku, menghilangkan bintik putih di kuku dan pangkal kuku, serta mengekalkan warna kuku yang sihat
  • Kulit akan lebih lembab dan lebih elastik
  • Mengurangkan parut
  • Menghilangkan ‘eyebag’

Semua manfaat tersebut amat penting bagi bakal raja sehari kan? 🙂

Untuk manfaat lain, terlalu banyak. (ikuti entry saya yang lain untuk perihal kolagen dan kesihatan)

Ingin Mencuba Collagen Powder

Sekiranya anda ingin mencuba Shaklee Collagen Powder, bulan ini adalah bulan yang terbaik. Shaklee ni tahu-tahu je ramai nak kawen bulan September ni. Diorang buat promosi hebat lagi. 

“BELI 6 KOTAK SHAKLEE COLLAGEN POWDER SHAKLEE, PERCUMA SEKOTAK
COLLAGEN POWDER SHAKLEE”

Tapi jangan risau, nak beli sekotak pun boleh, 2 kotak lagi boleh, 3 kotak lagi jimat. Harga tetap lebih jimat daripada bulan-bulan biasa. 

Anda boleh hubungi saya dan dapatkan harga terjimat anda. 

Ada lagi!!!!! 

Khas daripada saya, E-book 15 Resipi Masker Shaklee untuk Anda. 

Apa tunggu lagi. Jom hubungi saya sekarang!!!!

2 Comments

  1. jamian sarif 27 September 2014
  2. Umie 27 September 2014

Leave a Reply