Cara Buang Blackhead dan Whitehead di Muka Secara Kekal

Muka dah cantik. Tapi bila timbul bintik hitam dan bintik putih di muka, sakitnya lah hati rasa. Kulit hidung pulak dah nampak mcam strawberi. Eee, malunya. 

Dulu saya pun ada masalah tu. 
Kalau setakat pakai kapas bertelur tu biasalah. Nak lagi seronok guna besi untuk keluar bintik hitam tu. Tapi kejap je. Lepas tu dah datang balik.
Langsung tak kekal.

BINTIK HITAM HILANG DENGAN KEKAL

Tapi, Alhamdulillah, sejak berkenalan dengan pencuci muka Nutriwhite Shaklee 4 tahun lepas, memang takde dah masalah bintik hitam ke, bintik putih ke lagi. 
Malahan muka yang dulu berminyak, sekarang memang normal je. Berminyak tak, kering pun tak.

SET HILANGKAN BINTIK DI MUKA

Ini set paling asas yang saya gunakan.
Gentle Deep Foaming Cleanser
Pencuci muka semulajadi ini bebas merkuri dan juga bebas paraben. Selamat untuk kulit, dan amat sesuai untuk kulit normal hingga yang berminyak. 

Vita-C Plus
Membantu mencukupkan keperluan vitamin c yang diperlukan oleh badan serta kulit dan merupakan antioksidan yang baik. 

Cara Dapatkan Set Hilangkan Bintik Di Muka
Untuk dapatkan set ini, anda hanya perlu klik di sini, jika anda ingin membuat pembelian terus dengan pihak Shaklee. Pembayaran boleh dibuat secara debit atau kredit kad. 
Penghantaran akan dilakukan oleh pihak Shaklee

Atau boleh hubungi saya di 012.887.9897 untuk saya bantu anda. 



Leave a Reply