Cara Berhenti Merokok Tanpa Kesan Sampingan Yang Teruk

Bila sebut je berhenti merokok, orang yang paling semangat adalah para isteri dan para ibu. Tapi, bagi sesiapa yang memang merokok, saya yakin mereka punya niat nak berhenti. Cuma, ada beberapa alasan yang mungkin sukar buat mereka meninggalkan rokok.

Rokok ibarat makanan harian mereka. Macam kita makan nasi.
Bila tak makan nasi, ada orang boleh menggeletar seluruh badan. Sebab dah jadi keperluan badan.
Begitu juga perokok. Ia sukar, tapi tak mustahil.

Kenapa Susah Sangat Nak Berhenti Merokok

Memang bukan mudah untuk berhenti merokok. 
Ini kerana nikotin di dalam rokok, akan menyebabkan si perokok mula ketagihan. 
Sebab tu, bila dah bertahun merokok, nikotin di dalam badan sudah menebal, amat sukar untuk menghilangkan ketagihan.
Para perokok tegar ni sudah pasti ingin berhenti merokok jika boleh, tapi ianya bukan mudah. Bila tak merokok, badan akan rasa lain macam. 

Kesan Sampingan Bila Berhenti Merokok

Salah satu ketakutan perokok bila mereka mula berhenti merokok adalah kesan sampingan. Ramai yang kita dengar mengalami pelbagai kesan sampingan bila mereka cuba berhenti merokok.
Antaranya kesan sampingan yang biasa terjadi kepada perokok yang baru nak cuba berhenti merokok termasuklah:
  1. Rasa kebas di tangan dan kaki
  2. Rasa loya
  3. Sakit kepala
  4. Susah nak tidur
  5. Berat akan naik
  6. Murung
  7. Menggeletar badan
  8. Rasa nak demam

Jangka Masa Kesan Sampingan

Kesan sampingan di atas mungkin akan hilang dalam masa 2-3 bulan. 
Fuh, 2-3 bulan loya, sakit kepala, menggeletar, seksa o. Kalah ibu yang mengandung. Mau baring atas katil je. 
Jadi, ada ke cara nak berhenti merokok dengan selamat dari kesan sampingan tu??
Ada, ni saya kongsikan caranya. 

Cara Mudah Berhenti Merokok

Cara ini dah diamalkan oleh ramai perokok tegar di luar sana. 
Cara mudah untuk membantu suami puan berhenti merokok dengan supplement bernama VIVIX
Vivix ni macam sirap ribena. Merah hati, pekat. 

2 Cara Vivix Bantu Perokok Berhenti Merokok

Vivix mengandungi sejenis bahan semulajadi yang dipanggil resveratrol, yang banyak jumlahnya di dalam anggur muscadine. 
Jadi, kebanyakannya, resveratrol ini lah yang amat-amat membantu.

#1 Detoks Nikotin

Untuk hilangkan rasa ketagihan nikotin, nikotin perlu dibuang atau di detoks dari badan. Maka sinilah resveratrol bertindak dengan mendetoks nikotin dari dalam darah, oragan dan juga otak perokok.


#2 Menghilangkan Kesan Sampingan Bila Berhenti Merokok

Bila  nikotin mula tidak dimasukkan ke dalam badan, badan akan mula ‘terkejut’. Ini perkara luar biasa bagi badan si perokok. 

Resveratrol masa ini berfungsi memperbaiki sel-sel yang rosak oleh nikotin. Maka, bila sel sudah kembali dibaikpulih, maka sel-sel dapat menerima ketiadaan nikotin dan badan akan kurang menunjukkan kesan sampingan berhenti merokok. 

Testimoni Vivix Bantu Berhenti Merokok

# Testimoni 1

” Dia kata rokok terasa pahit macam hempedu!! Dia langsung takleh hisap rokok tu. Saya kata itulah ubat yang saya cari selama ni untuk dia. Alhamdulillah. Dah seminggu dia tak beli dan sentuh langsung rokok” 

# Testimoni 2

” Dah kurang merokok sebab rasa rokok sangat-sangat tak sedap. Memang lepas sehari minum vivix, terus rassa rokok tak sedap. So, nak hisap lebih-lebih pun tak boleh” 

# Testimoni 3

” Masa promo Vivix bulan lepas, saya belikan sebotol untuk abah, dengan harapan kurang ketagihan merokok tu. Belum habis sebitol, abah dah komplen rokok ***son yang biasa dia beli tak sedap. Sekarang memang dah stop rokok ***son tu” 

# Testimoni 4

” Dia rasa tak best hisap rokok, tapi kitorang tak bagitau yang vivix tulah penyebabnya. Sekarang abah dah 100% bebas dari rokok ” 

Bagaimana Nak Dapatkan Vivix

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan sebotol Vivix hari ini, boleh terus buat pembelian Vivix secara Online di sini (klik). Harga sebotol Vivix ialah RM503.50 sahaja. Pembayaran dengan Kad Debit atau Kad Kredit. Vivix akan dihantar terus kepada anda oleh pihak Shaklee (M).



Berita baik! Anda boleh beli Vivix pada harga lebih jimat dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee, dan terus nikmati penjimatan sehingga 20%. Beli 2 botol Vivix, dan dapat keahlian Shaklee percuma + penghantaran kurier percuma seluruh Malaysia + cash rebate bulan hadapan. Penjimatan berganda!
WhatsApp kami di 012-8879897  untuk mendaftar keahlian + pembelian Vivix.
Jadual pemakanan vivix dan konsultasi berterusan diberikan eksklusif untuk customer yang membuat pembelian dari kami, umieohumie.com sahaja. Harap maklum.
SITHY
012.887.9897
ID:919085
sithyharjieah@gmail.com

Leave a Reply