Nutriferon Shaklee: Tingkatkan Imun Badan Anak Dalam 3 Hari

Rasanya dah nak dekat 2 tahun saya tak berikan anak-anak saya ubat-ubatan dari klinik mahupun hospital. Dahulu pun, saya memang jarang berikan kepada mereka kecuali dah teruk sangat sakit nya. Tapi sekarang memang dah tak bagi langsung. Tak ingat pun kali terakhir bila saya bagi.
Tahun ni kami diuji dengan anak yang kena campak dan penyakit tangan-kaki-mulut. Itu pun saya tak bagi makan apa-apa pun ubat klinik, kecuali spray untuk kebaskan mulut tu.
Ada 1 supplement wajib saya berikan kepada anak saya bila mereka tidak sihat.

Sejak Januari 2013, kali pertama saya mencuba supplement Shaklee untuk berpantang dan menyusu. Disebabkan berpuas hati dengan kesannya, saya mencuba pula ke atas anak-anak saya. 
Untuk anak saya, ada satu supplement yang wajib saya berikan apabila mereka tidak sihat (bila sihat, saya bagi macam-macam jenis 😉
Nutriferon
Testimoni nutriferon
Nutriferon shaklee merupakan gabungan ekstrak 4 jenis tumbuhan iaitu biji labu, biji
plantago asiatica, honeysuckle jepun & bunga safflower, yang
mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon
tubuh. Penemuan dan rekaan Nutriferon Shaklee ini itelah diiktiraf
sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi.
Testimoni nutriferon

Selain
daripada melindungi dari selsema atau flu, dengan mengimbangi kepada
respon alergi persekitarandan pencemaran udara, ia nya juga mampu untuk
mengukuhkan system imun badan dalam masa 3 hari. Interferon di dalam
nutriferon akan merangsang & mempertingkatkan sistem imun melawan
sel-sel perosak, iaitu T-cell, B-cells dan mikrofag. 
Masa mula-mula bagi
anak ketika mereka selesema. Ingatkan ambik sekali terus hilang
selsema. Memang makan 3 hari, baru hilang selsema. Tapi dalam 3 hari tu,
hingus diorang memang macam air. Tak larat asyik nak lap. Tapi,
Alhamdulillah, lepas tu kering. Demam pun
saya sendiri tak ingat bila kali terakhir. 
Berbaloi ker Nutriferon?
Berbaloi ke tak, bagi saya teramat berbaloi. Satu kotak Nutriferon hanya RM181.25.
Kalau member, lagi jauh jimatnya. Satu kotak ada 30 sachet. Setiap
sachet ada 1.2g. Setiap kali ambik hanya satu sudu KFC tu, dalam suku
sachet. Hanya ambik sekali sehari. Jadi satu bulan hanya ambil 10 sachet
sahaja.
Bandingkan dengan bayaran ke klinik. Saya sendiri bawak
anak saya sampai 3 kali sebulan. Setiap kali cas dikenakan dalam RM 50 –
RM 70. Sekarang dah jarang sangat tak melawat klinik 😉
Baloi tak berbaloi, anda pikir lah sendiri.
 
Kesimpulannya bagi saya, Nutriferon ni kene ada di rumah saya, sebab bukan hanya anak saya perlukan tapi saya dan suami jugak.
Tak sabar nak cuba kehebatan nutriferon Shaklee? Hubungi je saya
pengedar shaklee sarawak

Leave a Reply